Промоактивність 2012

Компанія «Екотехніка» провела ряд заходів, пов'язаних з рекламою своєї продукції.

Мета рекламних заходів проходить в рамках стратегії підтримки сили бренду і підвищення лояльності покупців і закупівельників до ТМ «ЕКО».

Проводились саме такі заходи:

1. Пряма реклама на телебаченні в період з 19 березня по 13 квітня на національних телеканалах :ТРК «Україна», «1+1», «ТЕТ», «Тоніс», «НТВ –МИР», «2+2».

2. ТМ «Эко» виступила спонсором в рамках програми «Кип’яток» на «Радіо-Ера FM» з березня 2012 о 13:08, спонсорство триває до кінця липня 2012.

3.Стартувала пряма реклама ТМ «Эко» в рекламних блоках в телепередачі «Шустер Live».

Масштаб та ефективність заходів відповідає популярності та якості продукції ТМ «Эко»


Комментариев к статье: "Промоактивність 2012" - 0 (шт.)

Написать комментарий

Ваше Имя:


Ваш комментарий: Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.

Введите код, указанный на картинке: