Написать комментарий
Ваше Имя:Ваш комментарий: Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.
Введите код, указанный на картинке:
Компанія «Екотехніка» провела ряд заходів, пов'язаних з рекламою своєї продукції.
Мета рекламних заходів проходить в рамках стратегії підтримки сили бренду і підвищення лояльності покупців і закупівельників до ТМ «ЕКО».
Проводились саме такі заходи:
1. Пряма реклама на телебаченні в період з 19 березня по 13 квітня на національних телеканалах :ТРК «Україна», «1+1», «ТЕТ», «Тоніс», «НТВ –МИР», «2+2».
2. ТМ «Эко» виступила спонсором в рамках програми «Кип’яток» на «Радіо-Ера FM» з березня 2012 о 13:08, спонсорство триває до кінця липня 2012.
3.Стартувала пряма реклама ТМ «Эко» в рекламних блоках в телепередачі «Шустер Live».
Масштаб та ефективність заходів відповідає популярності та якості продукції ТМ «Эко»