Лидерские позиции ТМ «Эко»

 

Лідерські позиції ТМ «Эко»

Завершено голосування конкурсу торгових марок. Детально ознайомиться з цими результатами можна на сайті інтернет-проекту favor.com.ua.

Favor.com.ua - інформаційний інтернет-проект Міжнародного конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні. Це великий каталог торгових марок, що охоплює практично всі сегменти вітчизняного ринку споживчих товарів і послуг. Міжнародний конкурс «Фаворити Успіху» в Україні проводиться з 2003 року. Діяльність конкурсу спрямована на визначення найуспішніших торгових марок українського ринку, стимулювання їх розвитку, збільшення рівня довіри та лояльності до торгових марок у споживачів.

Конкурс «Фаворити Успіху» проводиться на основі щорічних рейтингових досліджень всеукраїнського масштабу, що охоплюють практично всі сфери життя українців, всі галузі вітчизняного ринку споживчих товарів і послуг, представлених в декількох сотнях номінацій.

Фірма ДПФ «Екотехніка-М» - національний виробник спецій, приправ, прянощів, кулінарних добавок і продуктів швидкого приготування. У даному конкурсі ДПФ «Екотехніка-М» представляла дві торгові марки - це ТМ «Эко» та «Велика Ложка».

ТМ «Велика Ложка» - фаворит експертів 2010 в номінації «Швидкий обід. Нижче наведений рейтинг торгових марок у номінації «Швидкий обід».

 

ТМ «Эко» - це найкраща та найбільш успішна марка України 2010 року в номінації «Приправи та спеції»!
 
А також, за результатами голосування споживачів 2010 року в номінації: продукти швидкого приготування, картопляне пюре, ТМ «Велика ложка» зайняла 2-е місце, в номінації: мюслі, ТМ «Эко» зайняла 4-е місце, в номінації: супи, ТМ «Эко» - 4-е місце.

Детальніше інформацію дивіться на сайті favor.com.ua. Дуже цікаво.
 
 

Комментариев к статье: "Лидерские позиции ТМ «Эко»" - 0 (шт.)

Написать комментарий

Ваше Имя:


Ваш комментарий: Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.

Введите код, указанный на картинке: